Ayer

Igår var en rolig dag! :)

Karin hade fått en inbjudan till IKEA som öpnnar här i Jerez den 20:e. I inbjudan stod det "var en av få utvalda att få handla innan alla andra, bla bla bla" Kul, tänkte hon! Jag o Álvaro åkte med henne för att bli avsläppta på Area Sur, ett stort köpcentra som ligger ganska precis intill. När vi börjar närma oss detta så börjar det bli mer o mer kö. När vi kommer närmre ser det ut som att hela Jerez har fått den inbjudan och det är helt smockat med bilar som är som galna! Jag är glad att jag inte skulle med till IKEA denna gången! Karin sa att det var helt galet där inne och det var inte alls "få" utvalda. Tänk va de gör för att få folk superduper intresserade! 

Jag var iallafall på Area Sur och handlade lite välbehövliga saker! O lille Alvarito sov som en stock, nästan hela tiden. Han vaknade o ville ha blöjan bytt och få lite mat i magen o sen somande han gott i sin vagn igen. Nästan lite för enkelt det där! Tänk om man får ett sånt barn! :)

Karin mötte upp oss sen för att gå o handla. När vi kom hem möttes vi av Ulrika och Elvia som Karin bjudit över på lunch. Elvia är supersöt alltså, en sån go unge! 

Efter vi ätit och suttit och pratat ett tag så fick jag skjuts med Ulrika in till El Puerto för att träffa Anna. 
Det var jättekul o träffa henne! En såndär tjej som verkar vara jätte lätt att umgås med, vi kan nog ha kul ihop här nere! Inga krusiduller liksom :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0