Förtydliga.

Godmorgon!

Ville egentligen bara förtydliga det jag skrev igår om vårat hus.
Vi ska sälja för att göra vissa saker lite enklare. Ingen annan anledning.
Jag märkte sen att jag fick det framstå lite som att vi är tokfattiga när jag skrev det om ett arv, det var inte så jag menade!
Jag menade att det är en av sakerna som kunna vara enklare. Det hade också varit enklare om busshållplatsen legat närmre, eller iallafall haft en upplyst väg. Om vi hade haft lite mer barn runtomkring för Tilda o Mille att leka med. Om Kungsbacka hade legat närmre...
Ni fattar nog? :)

Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer
Postat av: Bellan

Lägg av!! Ska ni sälja?! Jeez, jag har inte insett förren nu hur längesedan det var jag var hemma hos er. Ni har gjort om massor sedan jag var på besök sist, speciellt köket! Jättejättefina bilder i alla på huset i alla fall, det kommer verkligen till sin rätt. Men ändå - sorgligt :(

2010-04-24 @ 14:34:16
URL: http://isabellehulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0