¡Hola!

God Morgon!

Jag glömde skriva igårkväll, hade fullt upp! :)

Igår följde jag med Karin in till El Puerto för att Álvaro skulle få vaccinationssprutor. Sen fikade vi lite på ett café i närheten! Mysigt!

På eftermiddagen åkte vi tillbaka till El Puerto för att åka till El Paseo, ett köpcentrum där. Jag hittade ett par jeans, helt otroligt! Jag som aldrig hittar jeans! Vi provade bikinis också, men gud va jag inte tycker om det!
Man ser ju inte klok ut i bikini och dessutom är det skitsvårt att hitta någon faktiskt passar. Jag får väl nöja mig med den jag har nu!

När vi kom hem sen på kvällen så gjorde Jesús räkcocktail och jag gjorde guacamole som vi satt o smaskade i oss! Dessutom åt vi jordnötsbågar! Det finns sånna här som det tillochmed står på svenska på! Konstigt eftersom dom inte finns att få tag på hemma längre! Mums!

När vi satt o prata igår så kom jag på hur kort tid det är kvar för mig här, o va konstigt det känns. Det kommer dessutom vara feria här undertiden och tiden kommer nog att gå jättefort! Jag kommer sakna lilla Alle då!!



På tal om sakna så hittade jag webbfoton jag och Mille tog dagen innan jag åkte!
(Igonorera att jag ser ut som en hottentott i håret, det var tidigt på morgonen!)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0