Ikea.

Idag ringde Ulrika och frågade om vi ville följa med henne och Elvia till IKEA som öpnnade här i Jerez idag!
Självklart ville vi det! Den svenska maten och det svenska godiset lockade mest! :) Även Anna som jobbar där under första veckan utklädd till IKEA family-kort kunde man ju bara inte missa! Och Anna, du var fantastiskt fin! De bootsen du hade på dig borde vara ett måste i allas garderober! Tyvärr glömde jag att ta kort på Anna men jag får väl försöka åka förbi IKEA igen i veckan så man får visa hur fin hon är i sin lilla outfit! :)

Däremot tog jag ett kort på fina Elvia!



Det jag köpte var ju tragiskt nog inget annat än godsaker. Bilar, Marabouchoklad, Läkerol bl.a. 
Karin fick däremot köpt en jättefin matta till Álvaros djungelinspirerade rum. Det kommer bli toppen! 

Efter IKEA åkte vi till Area Sur som ligger precis intill och givetvis gick vi (nästan) raka vägen till H&M. Är man svensk så är man! :) Ska lägga upp en bild på toppen sen! Även Primark hamnade vi på där jag köpte en lila (!) klänning, ett blå/vitt blommigt linne och vita ballerinaskor. Man kan lungt säga att jag inte var beredd i klädväg för sommar värme. Men nu är jag på god väg! Jag tror inte att jag kommer att ha problem att inhandla en hel del kläder till! :) 

Nu är det dags att sova! :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0