lättad.

Skickade precis ett meddelande till Karin för att se hur det gick, att allt var okej. Fick svaret att de inte hade åkt dit. Jesús hade också tyckt att han verkade helt som vanligt! Skönt! :)
Nu känner jag mig lite lugnare! Men jag har nog gått igenom vartenda senario som skulle kunna skett. Fy! 


Mammas och pappas hus ligger nu ute på hemnet! Den som inte vill köpa det är galen! Jäklar va fint det är när det är helt iordningjort! (Länk: http://www.hemnet.se/beskrivning/652295?r=3)
Det är med sorg i hjärtat vi behöver göra såhär. Väldigt jobbigt och tråkigt!
Jag tycker faktiskt att det kan komma ett besked om att vi fått ärva pengar eller något istället, så vi inte behöver sälja. Jag tycker det är orättvist! Men som sagt, finare än såhär blir det inte! Bra jobbat mamma o pappa!

Här är två av bilderna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0