mat.

Nu har jag fixat lite mat! Jag är så hungrig, väntar bara på att Karin ska komma hem från promenaden med hundarna.
Lille Álvarito har lämnats hos farmor och farfar så de slipper dra upp honom så tidigt imorgon.
Kommer sakna den lilla token dessa dagarna!
 

Galenpanna!


Idag så har vi varit på IKEA med Jesús föräldrar. Dom har aldrig (!) varit där innan,så det var premiär för dom idag.
Vi började med att äta. Men jag måste säga att jag blev lite besviken. Visst fanns det köttbullar, som är den stora grejen av maten, men jag saknade mer svensk mat. En stor kyckling, med ben och allt, och pommes känns inte så typiskt svenskt. Övervåningen tog ganska lång stund att gå igenom. Nedervåningen gick desto fortare.
Jag är nöjd med mitt svenska godis, det var allra viktigast! :)

Ta nu hand om er och var försiktiga nu på valborg, gör inget som inte jag skulle gjort! (då blir det inte mycket!) :) 

Sov gott, gott folk! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0