Mys

Natten blev inte riktigt som jag trodde. Álvaro somnade ju så gott igår i sin vagn efter många om och men.
Men sen vaknade han igen, stackars lilla Alle hade nog ont i magen så jag tog med honom ner till soffan och han sov som en stock i mitt knä. Han vaknade några gånger o var lite ledsen men somnade om snabbt igen och jag likaså. När jag vaknade till och såg vad klockan var så tänkte jag att jag skulle ta upp honom i sin säng men då hörde jag åskan som kom närmare och närmare. Då ville jag ju inte lägga honom själv i sin säng så vi låg kvar i soffan och hade det supermysigt.
Han är så go, om ni bara visste!
Jag kan ju lugnt säga att jag kommer älska att ha en egen liten goding, jag längtar till det!
Dessutom ska jag ha en som är så snäll som Àlvaro! :D

Förmiddagen ägnade jag till att städa på nedervåningen, inte riktigt färdig men skönt att jag fått mycket gjort! :)


Här kommer lite bilder från igår
                                                                           Karin och Jesús

                                                                                      Àlvarito
 

   

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0