Slagen

Ingen uppdatering igår pga av att jag blev helt nedslagen av huvudvärk/migrän igår efter marknaden.
När vi kom hem från marknaden så skulle jag mata Álvaro. Det gick knappt för att jag skakade så på handen.
Väldigt konstigt, så påverkad som jag var av huvudvärken denna gången har jag faktiskt inte varit på länge. Jag kan inte förstå hur jag stod ut med mig själv förr när jag hade sånhär huvudvärk minst en gång i veckan.
Helt nedslagen! Jag kunde givetvis inte äta lunchen som Karin fixat, det var sängen som gällde för min del.
Jag slocknade i två timmar och vaknade och kände att jag kunde nog ha Álvaro ett tag till. det gick jättebra i ett par timmar men sen var det sängen som gällde igen. Knappt någon sömn inatt resulterade i att Álvaro fått sova hela förmiddagen med mig men nu känner jag mig faktiskt bättre! (Peppar, peppar!!) Den lilla godingen sover fortfarande i min säng! :)

Igår var jag och Álvaro inne hos Anna i ElPuerto. Vi gick till marknaden för att framförallt hitta saker till ferian som snart är här. Att gå med vagn på marknad i Spanien är inget att rekomendera. Jag tror inte att det är något fel på folket här, de bara tänker inte. Men Álle var jätteglad i sin vagn hela tiden vi var på marknaden, som tur var!
Jag hittade lite småplock till ferian och en sjal. O så köpte jag sandaler till den lille!
Sen så fick jag ett fint armband av Anna! Tack så mycket!!! :)



  

    

Nu ska jag fixa lite mat till godingen och det luktar som att vi ska byta blöja också :)
Ha en bra dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0