Varmt!

Idag har det varit helt galet varmt! Sommaren är nog här nu skulle jag tro!
Jag la ut termometern förut i solen och såg sen hur den bara steg och steg så jag tog bort den när det stod 31.9°. Sista gången jag kollade vad det var i skuggan var det 29.7° och när klockan var 20.15 var det 25° fortfarande!
Helt otroligt! Alla man pratar med är lite chockade eftersom temeraturen brukar höjas lite successivt och det är ingen som tagit fram sommarkläderna än!

Nu mera kan man inte ha täcke på sig på nätterna längre! Nu är det lakan som gäller!
På kvällarna har man ju också vart tvungen att ha strumpor på sig inne, det går inte nu!!!


Vi åkte ut till Puerto Cherry idag och mötte Sally och Emma där! Det var jätteskönt där ute vid havet!
Här är Emma och Álvaro!
  


Snart dags att sova! Sov så gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0