Hattfest

Jag tänkte idag att jag inte har bloggat på jättelänge, men det är bara två dagar sedan.
Eftersom jag inte är någon stor-bloggare direkt så är det ju ingenting! Löjligt.
Men på något känns sätt det som att jag behöver blogga. Mest för de som inte är med i vardagen hela tiden som ändå vill se vad som händer och sker, men också för min egen skull.
På något sätt blir det lite som att skriva dagbok, att skriva av mig. Men just nu har jag så mycket som snurrar i mitt huvud att jag inte kan tänka riktigt klart, vilket gör att skrivandet vissa dagar blir ännu värre.

En nära vän till mig sa att hon inte heller hade någon större lust att blogga längre. Att hon ville lägga ner sin blogg.
Kanske står vi alla lite stilla på bloggfronten då och då.

Idag ska jag iallafall åka till farfar på "fest", så kallad "hattfest". Där ska man dyka upp i någon slags huvudbonad. Jisses vad det är svårt att komma på något roligt. Allt blir bara väldigt seriöst. Kanske gör inte det något?
Jag ska försöka se till att bara ha roligt,  så kanske virrvarret i mitt huvud försvinner! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0