Trött i huvudet

I morse när jag vaknade så var jag stel i hela ryggen och nacken, och ögonen var jätteirriterade.
Jag hade också någon lustig känsla i kroppen och efter en liten stund så kom jag på varför.
Jag drömde innan jag vakande att Mille var sjuk och att han skulle dö. Detta följt utav en härlig stressdröm som jag inte ens tänker försöka mig på att förklara. Jag hade alltså spänt hela kroppen så att jag hade huvudvärk och tårarna hade till och med runnit. Käkarna ska vi inte ens tala om. Att mina tänder inte är flisor förvånar mig kan jag säga.

När jag gick upp så gick jag till min underbara lilla Mille, som inte alls förstod varför jag så envist absolut skulle krama om och pussa på honom så fruktansvärt överdrivet. Han som dessutom är inne i det stadiet att man inte behöver kramas varje morgon.
Huvudvärken har hängt i sig hela dagen och visst glömmer man gärna bort huvudet lite då. Av alla tjugotusenmiljoner saker vi skulle göra så glömde jag det viktigaste, att hämta räkningarna. Så min snälla pappa fick köra tillbaka mig till Kungsbacka för att hämta dem. Jag är glad att jag har så snälla föräldrar!
När jag skulle gå till bilen för att åka till Kungsbacka, sprang Mille efter. Gallskrikande och med tårar rinnandes på kinderna. Om den lilla godingen blir så ledsen för att jag ska åka till Kungsbacka och snart är tillbaka hemma igen, Hur ska vi då klara av att jag ska åka utomlands igen?
Jag får helt enkelt smita, när ingen ser. Kanske skulle det vara bra för min del med...

Nu ska det göras majskolvar och goda mackor, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0