idolfredag

Nu är det fredag kväll igen. Veckorna går på så oerhört fort! Just denna månaden har dessutom en tendens att gå ännu fortare än resten av året, hur det nu ens är möjligt! Och inte blev det särskilt många dagar på jobbet denna veckan heller. Så typiskt att jag lyckas bli sjuk när jag börjat på ett nytt ställe, vad är oddsen för det? Å andra sidan, december månad. Magsjukor och influensernas underbara tid. Blä. 
 
Ikväll skulle jag vara barnvakt för barnen då mamma och pappa har lämnat oss för julbord.
 Mille somnade innan mamma och pappa ens hann gå utanför dörren.
Jag klagar inte, men det hade vart mysigt att få vara tillsammans med syskonen. Allihopa.

Nu är det idolfinalmys för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0