Julpynt o Julhäst

Igår var det, som sagt, dags att ta in julgranen. Vi hade det supermysigt men det slutade med att mamma pyntade det sista själv. Mille blev helt tokig av att ta in granen, som han har väntat! Han gick helt bananas och han skulle prompt sitta på Tildas rygg och hon skulle vara en häst. Så det så. Han gick fram till mig flera gånger och pekade på mig och frågade "Är du häst?" Tilda skötte det så bra så hon fick vara häst själv. Inte klagade hon för det! Pappa fastnade framför tv:n och Victor i sitt rum spelande på gitarren. Kanske kan ni gissa vad det var jag sysselsatte mig med. Jag var ju bara tvungen att ta fram kameran och göra mitt bästa för att fånga den härliga julkänslan trots mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0