snölek och sjuklingar

Det blev ingen girls night out för mig igår. Det blev istället en alone night in. Mer eller mindre isolerad i mitt rum.
Jag hade verkligen, för första gången på väldigt länge, sett fram emot att gå ut med tjejerna o fira Sara. Jag har inte haft någon lust med det alls på väldigt länge. Tråkigt nog så blev hälften av familjen magsjuka igår efter att jag bestämt mig för att gå ut. O eftersom jag är så rädd att bli sjuk ute, speciellt på det sättet, så valde jag däröfr att stanna hemma. Efter att ha vartit iväg och köpt blåbärsjuice och servat vatten till sjuklingarna försökte jag att isolera mig på mitt rum i hopp om att hålla mig frisk själv. Jag hällde också i mig cayennpeppar som ska vara lika effektivt att äta som vitpepparkorn. Vad gör man inte för att hålla sig frisk!? Det har jag verkligen inte tid med nu!!!

Innan ena halvan av oss blev sjuka igår så hann vi vara ute i snön och åka pulka. Fantastiskt roligt!! Ska lägga upp foton här så ni får se mina fina syskon! Nu ska jag skriva det sista på min skoluppgift!

Ha en väldigt bra andra advent! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanna! Vi hoppas att du fick en underbar andra advent tillsammans med familjen. Vi hoppas att alla mår bättre nu och håller tummarna för att du skall slippa maginfluensan. Puss och kram

Morrfan och morrmon

2010-12-05 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0