uscha

Jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig undan den där äckliga magsjukan. Jag var helt inställd på den också eftersom jag inte kan vara sjuk nu. Jag måste vara på jobbet. Det känns inte så bra att vara hemma andra veckan, så nu får det vara nog! Jag är visserligen inte alls så dålig som de andra var, kanske är det det som stör mig. För min egen del hade jag kunnat jobba, om det inte vore för smittorisk. Blä.

Just nu underhåller jag mig med att titta på fantastiskt fina valpar på nätet och tittar på gamla youtubeklipp.
Usch, för att vara sjuk, men inte "jätte"sjuk. Man blir så uttråkad! 
O så skulle jag både träffat kusin idag plus att jag skulle träffa tjejerna på lunchen. 

Jajamen, uttråkad var ordet. 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: You know you like it.



Stackarsb lilla SandyPandy, hoppas du blir frisk snart!! <3

2010-12-07 @ 12:32:38
URL: http://isabellehulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0