Benny och Bilresor

Igår vart det en lång dag. Vi gick upp klockan sju för att äta frukost och göra oss iordning innan vi satte oss i bilarna för att åka in till Malmö. Tur var det väl att vi var ute i ganska god tid eftersom väglaget inte var att leka med. Långa tåg med bilar blev det eftersom ingen vågade köra i normal hastighet. Bortsett från några stollar som jag antar tror att de är odödliga.

När vi var framme i Malmö var det jag som skulle till Benny först. Hans lägenhet var jättestor, 5 våningen med härlig utsikt. Vi gick genom lägenheten till ett rum där vi satte oss. Denna människan är helt fantastisk. Väldigt speciell, men helt fantastisk. Vilken enorm gåva han bär på. Att kunna hjälpa männsikor som han gör är så fint att det inte går att beskriva med ord. Han pratade mest om var framitden men också en del nutid. Han sa så fina saker, helt fantastiska saker. Jag är så nöjd och det var verkligen värt varenda öre!

Hemresan gick mycket bättre än nervägen men vissa bitar var inte roliga. Väl hemma i Kungsbacka väntade kalas hos gudmor och hennes fina töser. Efter lite mat i magen så var det dags att hämta lillebror på fotbollsmatch. Vi var så in i bänken trötta när vi väl kom hem kan jag lova.
Jag somnade som en stock på kvällen men när jag vaknade i morse så kändes så kändes det knappt som jag sovit, jag har drömt så oerhört mycket. Antagligen av alla intryck det blev igår.

Nu ropar Mille från sitt rum att maten är färdig så jag får väl gå dit och bli bjuden på lite plastmat!

Ha en trevlig fjärde advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0