Biten

Eftersom jag av någon anledning under natten lyckats få 11 bett av något slag på höften och rumpan så får man vara glad att man har en lillasyster som är mästerkliare. Hon får klia genom mina byxor eftersom dessa betten inte går att kontrollera. Jag är annars av den fasta tron att "Ge fan i att klia" men det går bara inte. Det kliar sådär hysteriskt, så att man skulle kunna bli galen. Tack gode gud för Tilda, som klockan 07.30 imorse gladeligen hjälpte mig att klia. Eftersom man inte kan klia hälften så bra som någon annan kan på sina egna bett.

Jag upptäckte Tildas grymma "klinings"-förmåga häromdagen när jag fått något mystiskt bett på ryggen. Ett bett som jag inte ens kände, men det såg ut som tre enorma getingbett. Konstigt. Nästan så jag tycker vanliga myggbett hade vart bättre! :)

Den stora frågan är bara vad det är som biter mig något så förfärligt! Kanske är det sånnadär sandloppor. Jag kom precis på att jag fått liknande förut och att det är sådana som djuren gärna får med sig in. O sen lägger sig i sängen...
Dags att byta lakan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0