dålig update.

Ni får ursäkta, min fruktansvärt dåliga uppdatering!
Jag har fullt upp med hur jag ska göra med min framtid att jag liksom glömmer att leva i nuet.
Är det så det ska vara? Nej! Jag måste försöka ta saker och ting lite som det kommer.
Det är roligt detdär, jag slutar alltid i samma slutsats. Ändå måste jag fundera lite till.

Det jag hunnit med sen sist är:
Barnpassning
Varit på 10-årig bröllopsfest
Pirates of Carribean marathon med pappa och bror
Hysteriskt roligt Lunch hos min farmor
Haft pickick med familjen
Hälsat på lilla underbart söta Louie och Cissi


Givetvis annat också, men det är inget viktigt! :)
Bilder får komma i nästa inlägg, Nu måste jag äta!

Hoppas att alla har det toppen! Speciellt alla Svenska Spanjorskor som är i Sverige och hälsar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0