Fredag.

Härligt att det är fredag idag, eller hur!?

Idag ska jag äntligen få träffa min lilla Sara! Jag har inte träffat henne på 6 månader nu,  så det ska bli hur kul som helst att få träffa den lilla Tallevanten!

BTW,
eftersom jag inte kunnat använda min dator som jag velat de sista dagarna (den verkar vilja ha semester) så har jag inte kunnat vara inne på spotify. Jag visste att Eric's album skulle finnas där, men jag hade inte sett det med egna ögon förrän nu. Det är så otroligt roligt att det går så bra för honom! Jag har kollat massor av recensioner också och alla ger en 4 eller mer i betyg. Det kan ju alltid extra spännande när det är soloprojekt!
Så gå in och lyssna! CEO - WHITE MAGIC ( o läs också intervjun på pitchfork.com!!!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0