Gothia Week

Denna veckan handlar egentligen inte om så mycket mer än Gothia Cup. Allt planeras runt det.
Lillebror och Onsala BK har vunnit sin grupp och spelar första matchen i A-slutspelet idag. Men nu är det vinna eller försvinna som gäller så det kanske inte blir fler matcher efter denna idag. Jag hoppas innerligt att det går bra för dom!
Jag kommer inte kunna vara där idag p.g.a. att jag ska på en arbetsintevju...

I måndagskväll var vi på Gothia invigningen på Ullevi. Ganska spektakulärt! Onsala BK fick representera Sverige och sprang in sist av alla, inför 50.000 människor. Sjåpig som jag är så var tillochmed jag lite nervös.
Jag som sa till Victor och David i bilen att de inte hade något att vara nervösa över, de var ju så många och hade dessutom dansare med sig. Nehe då, gåshud!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0