shrek och hallon

Man kan ju lugnt säga att 3D ger en helt annan upplevelse än "vanlig" film. Jag vet att jag sett något i 3D tidigare, men då måste jag vart ganska liten. Minst 10 år sedan och jag kommer inte ihåg så mycket av det.

Nu när jag sett denna filmen i 3D så kan jag lugnt säga att jag önskar att jag sett Alice i Underlandet och Avatar i det också. Visst blev man lite snurrig i glajjorna men jag fick inte huvudvärk som jag läst att så många tycker att man får.
Däremot är man väldigt het i dem!



Vi pratade om att Mille skulle få gå med på bion eftersom han älskar Shrek men det var tur vi bestämde oss för att han inte skulle gå med. Jag tycker att den var ganska mycket mer skrämmande än de andra. Läskigare liksom.
En stackars flicka bakom oss sa till sin mamma "Jag vågar inte, mamma" och hon kan väl vart 4 år iallafall.
Sen gör ju 3D att det blir mycket verkligare. Mille tittar på det mesta barnfilmer, även från 7 år, men han skulle nog inte tycka om dem i 3D!

På vägen hem stannade vi vid våra fantastisk hallonbuskar som vi längtar efter hela året. Vi satte oss i gräset och bara njöt. Mille sprang runt oss och var mer eller mindre galen, inget slår svenska sommarkvällar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0