söndagsmys

I söndags vart jag hos Sara och vi hade det hur mysigt som helst! Vi grillade och det kändes som "old-times". Underbart att sitta o prata, bara vara och framförallt att det bara var vi två. Jag älskar när det är mycket folk men det är också väldigt skönt att bara vara två och kunna prata, på riktigt. Inte bara det lösa pratet som ofta blir när man är flera. När samtalsämnet byts varannan mening. Det var så skönt att kunna sitta där, i flera timmar, och prata sådär ordentligt. Åh, va jag har saknat Sara. Lustigt nog så märkte jag inte det så mycket när hon och jag var iväg och inte träffades på 6 månader.
6 månader! Helt galet när man tänker efter!
Så som sagt, det var skönt med lite kvalitets tid med lilla Tad :)


 
Sara i sin mysdress!


          


Det enda som störde var en fiskmås som var helt galen. Fiskmåsar som är i större städer eller kanske som är vid havet där det vistas mycket folk brukar inte vara särskilt skygga av sig men här ute på landet så flyger de fort bort när man kommer nära. De landar oftast inte ens nära en. Denna gjorde det. Till saken hör att den såg ganska desperat ut och attacken var inte lång borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0