Lördag och Söndag


I lördags eftermiddag släppte mamma och Mille av mig i Kungsbacka för att möta upp bl.a. Louise. Vi gick hem till Matthias & Jannica där vi satt och pimplade vin i stekande sol. Riktig sommar, precis som det ska vara! Vi spelade också galenpanna, ett otroligt roligt spel! Jag var inte riktigt med i spelet, jag fotade mest (anyone surprised?) och hjälpte till med lite ledtrådar då och då.





Mille var dock inte så glad när jag skulle skiljas från dem!



Natten spenderades sedan hemma hos farmor o Lennart för att jag på förmiddagen dagen efter skulle kunna möta upp Bell, Lisa, Sanne och Pillan för en fika på Café Karma. Jättemysigt, men väääldigt varmt!
Det var jättekul att träffa de tjejerna igen, säkert ett halvår sedan jag träffade dem senast!

På kvällen fanns det inte mycket annat att göra än att sitta bänkad framför tv:n när Spanien skulle vinna VM!
När Spanien tog hem guldet satt jag med gåshud och tårar i ögonen, har man fått lite känslor för landet då tro? :)
Farmor och Lennart, som också känner att de hör hemma i Spanien bjöd jag givetvis hem på middag så vi kunde titta på vinsten tillsammans! Den där, bläckfisken, Paul, är ju fantastisk!



Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0