Huvudvärk

Dagen igår var jättebra! Jag var ute på lång promenad med Alvaro och Tintin och sen när vi kom hem kunde man vara ute trots att det inte var sol! Sen började huvudvärken smyga sig på mig och blev bara värre och värre! Stackars Caroline som jag träffade sen i El Puerto måste trott att det var något seriöst fel på mig! Jag kunde knappt prata ordenltigt, jag kunde knappt se och sen började det rinna i ögonen som det gör när jag håller på o få migrän! Suck!!
Sen när jag kom hem så hade jag bestämt att jag skulle prata med mamma över skype men det gick ju inte. Jag bara lipade hysteriskt så det fick bli chatten istället! :P Igår kväll var en låg kväll kan man säga!

Ska försöka ta mig samma idag och inte gråta sen ikväll när jag ska ringa hem! :)

Idag ska Karin jobba hemifrån och vi ska tillsammans åka till LIDL och handla. Dom har tydligen alltid något tema där och just denna veckan är det "Svenska veckan"! Kul att det var det just nu när jag kom ner!
Sen på kvällen ska jag passa Alvaro när dom ska ut och fira en kompis som fyller år! Så då ska jag koppla in datorn till tvn och titta på Let's dance!

Nu är det iallafall sol så dagen idag kommer nog kännas bättre!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0