Jerez de la frontera

Nu är jag i Jerez! Flygresan gick förvånansvärt bra faktiskt! :)
Mötte två tjejer på flyget som också bytte i London och dom tyckte synd om mig att jag åkte med Ryan Air första gången jag flög själv. Ryan Air är lite speciellt om man säger så! :P Men jag kom iallafall fram!!

Det känns ganska mycket som hemma här i huset eftersom Karin gillar det svenska inredningen och dom har mycket IKEA. Så hemma känns det väldigt likt. Det är väl mest inne i Staden som det är väldigt annorlunda!

Gårdagen spenderades mest hemma för att lära mig alla rutiner, vart allt finns o så! Idag är första dagen själv med Alvaro! Jag tog över honom vid halv tio, käkade lite frukost medans han låg och myste i soffan och sen tog vi en lång promenad runt sjön med TinTin.

Nu vaknade Alvaro precis så jag får nog ta o göra lite välling till honom!

Ska kanske ikväll åka till El Puerto, som ligger ca 1 mil härifrån, för att träffa Caroline. Kul o träffa någon som är i samma ålder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0