martes

Dagen idag har blev lite tokig eftersom Alvaro hade vaknat inatt vid 5-tiden och ville äta! Annars äter han ju vid runt 8 så idag har rutninerna ändrats något! Men Alvaro är lika glad som annars! :) Supernöjd, för det mesta!
Det märks att det händer mycket i hans lilla kropp just nu! Sen jag kom hit bara så har han blivit mycket stadigare på att sitta själv, han har vänt sig från rygg till mage, han har börjat äta purér (och tycker om det, lite iallafall!), han står långa studer när man håller i honom och han är mycket mer uppmärksam. Det är helt otroligt vad mycket som kan hända på så kort tid! Jag har säkert glömt något iförsig :)

Jag tänkte precis på hur konstigt det kommer bli för honom när de kommer tillbaka från Sverige, med tanke på att det händer så mycke. Han kanske blir jätte blyg och knappt känner igen mig när de kommer tillbaka!? Jag tror att Mille bara var lite mindre när jag åkte till Hawaii i tio dagar och det blev lite konstigt för honom när jag kom hem igen. Han var lite fundersam och avvaktande i någon dag och sen var det som vanligt!

På tal om det så hoppas jag inte att det blir allt för konstigt med Mille nu när jag är borta såpass länge. Det är nog det som jag tycker är värst. Tilda och Victor är ju så stora att det är som vanligt när man kommer hem igen men för Mille är det ju en väldigt lång tid. Även om man pratar lite med honom i telefon så är det ju otroligt stor skillnad från när jag var hemma med honom nästa jämt. Suck. Jag saknar lille-Mille!! ( och de andra också, såklart!)


Sockersött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0