Söndagssegt

Dagen idag kan ha varit den segaste på länge! Jag orkade knappt gå upp imorse och när jag väl slängde av mig täcket så var jag tvungen att ta på mig "ordentliga" kläder så som jeans, i tron om att det skulle pigga upp mig. Men icke! Datorn har hållit mig i ett järngrepp hela dagen och inte ens den cykelturen som jag tänkte ta, verkligen ville ta, blev av!

Jag gjorde ett (läs flera, men jag kan inte skriva om alla) personlighetstest på nätet och där stod det:

"Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra."

Kan det stämma tro? Det stod också att yrken som skulle passa var t.ex. skribenter, personlavetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, lärare, psykologer... Där tycker jag verkligen det låter som saker jag är inne på!
På tal om det så har jag faktiskt sökt in till högskolan till hösten, igen! Jag vet ju ingenting om vad jag vill göra i framtiden än men då har jag iallafall någon plan.

Jag har iallafall ätit idag. Mögelost! Jag, Susanna, har ätit mögelost utan att det var i sås!
                                                                                                                                            Helt otroligt! :)

Här är min "utsikt" by night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0