Update

Dålig uppdatering igen, jag vet! Jag ska försöka uppdatera varje dag men av någon konstig anledning så hinns det inte riktigt med! :)

I förrgår (tisdags) så var vi på en italiensk resturang för att ha avskedsmiddag för en av de svenska tjejerna här nere som ska flytta hem till Sverige. Detta ska vara en toppenbra resturang som alla gillar väldigt mycket och vad jag förstår har de ätit där en hel del! Det började bra med ostbricka och gott bröd! När vi fick maten var den fruktansvärd! Hälften av oss fick säga till att maten inte gick att äta! Det var ingen smak på maten mer än att det smakade väldigt brännt! Dessutom beställde jag och Ulrika en rätt med räkor, fyra räkor var det i!! Sen kom maten in på nytt. De andra två hade fått helt ny mat som var bättre men mitt och Ulrikas hade de nog bara tagit bort det som var brännt. Det var inget roligt alls, varken jag eller Ulrika åt maten och trotts att allt var kvar på våra tallrikar tog han betalt och bad inte ens om ursäkt! Så fruktansvärt dåligt!!!
Vi gick därifrån så fort vi ätit upp maten och gick till ett ställe intill där vi drack té. Där inne var det jättefint! Jag ska se om jag kan lägga upp några bilder därifrån!

Igår så var jag med Alvaro hela förmiddagen! Efter det kom Karin, Ulrika och Malin hem för att lasta av saker från deras kontor som ska flyttas. Vi lastade av och Jesús hämtade Alvaro. När vi var klara med det så åkte vi till Puerto Sherry. Där var det superfint! Jag ska se om mina bilder gör sig rättvisa, annars får jag åka dit och ta nya! Vi åt lunch på en toppenställe! Otroligt mycket bättre service än dagen innan kan man säga! :)
Sen fortsatte flytten, från 3 våningen sprang vi med alla möbler (känns i benen idag!!) för att sedan flytta det till Karins nya kontor. Det blev en jobbig dag men hennes nya kontor kommer bli toppen!

Idag ska jag gå o handla lite frukt och dricka för att ha med mig på bussen imorgon! Undrar hur det kommer gå alltså. Jag har inte ens kollat upp vart bussen går ifrån! Ska ta o göra det nu tror jag! :) Att haf ska byta buss är nog det jag är mest nervös över, hur ska jag veta vart jag ska gå? Jag kan säga såhär, de är Värdelösa på engelska i detta landet! :P

Ska lägga upp lite bilder sen när jag kollat igenom dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0