Uppdatering

Ursäkta att uppdateringen är så dålig! Konstigt nog känns det som man inte hinner med det, trots att jag sitter vid datorn väldigt mycket på eftermiddagarna! :)

Igår gick jag med Alvaro för att handla på Carrefour, ett väldigt stort varuhus. Lite i stil med ICA MAXI.
Men eftersom jag har en dålig vana att alltid komma ut ur butiker med händerna fulla så tror jag inte jag ska göra om det! Kanske kommer jag våga det när jag vet exakt vad det kommer vara för väder. Igår när jag gick så var det väldigt varmt i solen men det blåste som bara den, vilket var väldigt svårt med lillkillen. Det slutade med att jag fick försöka balansera fyra påsar i vagnen och bära på Alvaro med en filt runt hans huvud som inte fick blåsa bort. Note to myself: Gör inte om det! :) (Förrän jag vet vädret och kan kontrollera mitt köpbehov!) :) 

Idag har jag varit på promenad med dom smågalna vovvarna och Alvaro. Det var inte lätt att balansera körandet av vagnen med två hundar som vill åt olika håll! Men det är nog en vane sak! Dom är väldigt gosiga, hundarna, men dom är ganska krävande. Men ack så söta! :)

Eftermiddagen blev väldigt lugn till en början. Alvarito sov som en stock när vi kom hem och sen när han vaknade myste vi i soffan. Han har blivit jätte stabil faktiskt! Känns som man känt honom jättelänge eftersom det verkar som han utvecklas massor från dag till dag! Det är väldans kul att se hur han grejar hela dagarna! Han åt dessutom massor av puré idag och behövde inte ha välling på lång stund efter, han börjar bli stora killen!

På kvällskvisten nu var åkte jag med Karin och Alvaro till Pricemark, kan väl säga att det är lite som Ge-Kås fast med bara kläder och bijouterier. Inte alls bra för en sån som jag, köpgalning!
Idag kan jag faktiskt ursäkta med att jag hade massor som jag behövde eftersom jag fick packa så snålt när jag åkte! Jag köpte ett par byxor, tre toppar, ett par skor, en sjal och två halsband. Jag provade inget där men tro det eller ej så passade allt! :) Glädjerus! Och allt de för 560:- (!)

Jag tänkte lägga upp lite bilder imorgon! Nu ska jag se på Drömmer om Italien och sen sussa! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0