Back on track

Nu var det som vanligt igen. Ganska skönt faktiskt!
Det enda är att jag städat så mycket under helgen att det finns inget för mig att göra när Álvaro sover. Dumt.

Álvaro kom ju hem igårkväll och jag kan tala om att här gäller det att smöra ordentligt! Han är inte alls så lätt road som vanligt. Lite sur kanske? Karin och Jesús hade också fått ge mycket mer för att få fram det där smilet han annars ger än så fort han ser en. Idag var det dock bättre :)
Idag på morgonen fick jag en jättefin sjal av Karin och Jesús som de köpt i Barcelona. Jag fick också en musmatta med FCBarcelona! Det är det laget som gäller! Jag som dessutom behövde en musmatta! :) Tack snälla!

Jag chattade med Tove igårkväll som talade om för mig att Lewis nu mera går. Sådana saker får inte missas att tala om för mig! Det är ju superviktigt, skärpning på er där hemma! Jag vill faktiskt fortfarande veta allt som händer hemma med mina underbara små kusiner och syskon!

Det är faktiskt sol idag med men det blåser väldigt mycket. Nästan så att det blir lite kallt tillochmed!
Att det inte kan finnas ett mellanting. Sol och skönt fläktande vind tycker jag hade varit bra! Det beställer jag nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0