Diapercake och feria

Jag skulle uppdaterat igår kväll hade jag tänkt men det fanns ingen ork till det.
Vi åkte till Puerto Cherry igår för att äta lunch,det är alltid lika mysigt där!
Dessutom mötte vi söta Sally och Emma där!

  



Det är lätt att fastna när man åker till Puerto Cherry. På något sätt är det alltid väldigt tungt o resa sig ut stolen när man sitter där med god mat, god dricka, stranden, solen och havet. Väldigt konstigt faktiskt...

Vi hamnade sedan på AreaSur. Tre shopping-galna ihop, ni kan ju tänka er hur det blev! :)
Jag köpte kanske en del grejer, men allt är som vanligt lika välbehövligt. Faktiskt!
Här är två av topparna jag köpte. 


När vi kom hem sen var vi ganska slut men då var det dags att göra en blöj-tårta. En s.k. diapercake.
Karin & co. ska på dop imorgon och Karin ville göra något speicellt. Så diapercake blev det.
Rulla blöjor var alltså kvällsaktiviteten.
 
Så Tove, du som alltid frågar om jag vart ute på puben eller festat. Nej, jag ägnar mig åt att rulla blöjor som ska bli tårtor :)

Tårtan blev faktiskt väldigt bra och vi hade väldigt kul när vi gjorde den! Jag vill inte lägga ut någon bild på den än bara, ifall att mamman skulle se den. Så imorgonkväll ska jag nog kunna lägga ut foton på den!
Ni måste ju få se vårat mästerverk!

Idag är det dags för Feria. Jag har hört så mycket om det så det ska bli kul att äntligen få gå dit!
Karin och Anna ska ha på sig riktiga feria-kläder så jag ska försöka ta massvis med foton!
Jag blir dock lite deppig när jag kommer på att jag inte kan använda min kamera, SUCK!
Det är inte roligt alls faktiskt. Det är ju nu jag verkligen vill ha den!

Jag hoppas iallfall att ni hemma har en jättebra fredag! :)


Kommentarer
Postat av: Sally

Vilket superfint foto på mig och Emma!!!

Mysigt vi hade i Puerto Sherry! Vi kanske ses i veckan?



kram vännen

2010-05-08 @ 15:19:10
URL: http://www.dagensklo.blogspot.com
Postat av: Sanna

Absolut Sally! Någon dag som passar er lite bättre? Jag ska kolla med Karin också vilken dag som passar henne bäst!

2010-05-08 @ 16:05:23
URL: http://blancoazucena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0