Värme

Den dåliga uppdateringen beror på att jag helt enkelt inte orkat. Fullt upp med Álvaro på dagen och på kvällen har det varit stranden tills solen gått ner. När man kommer hem efter stranden och känner sig sådär härligt avslappnad så känns det lite fel att sätta sig vid datorn. Så det får bli nu istället! :)
Idag skulle vi åkt med in till Puerto för att träffa Ulrika, hennes kompis och Sally. Istället vaknade vi alla upp med världens allergi, nackspärr, begynnande huvudvärk. Så det blir inget med det!

Nu sitter jag i min säng och äter frukost med balkongdörren öppen. Fåglarna kvittar och solen lyser.
Det är en knepig känsla att jag snart ska åka härifrån. Nu.
När man kan sitta på stranden i shorts och linne tills solen går ner. Känns lite fel.













Det känns i och för sig skönt att få träffa mina småsyskon. Jag längtar efter dem. Mycket!
Kanske tycker jag det är mycket bättre att vara hemma när jag är där? Det finns nog viss risk för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0