Gos dag.

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg!

Idag åkte jag och Àlvaro till El Puerto för att träffa Sally och Emma. Vi hade en jättemysig dag, lugn och skön!
Det var roligt idag med Álvaro och Emma för det kändes som att de fick ut lite av varandra idag. de pratade och lekte. Jätteroligt! :) Jag tog massvis med kort på dem (givetvis!) men jag har inte hunnit gå igenom dem än. Ni ska få se någon annan dag vilka enormt söta godingar dom är! :)

Sally gjorde en potatissallad förut. Jag tycker att det är väldigt gott med sån sallad men det har på något sätt bara försvunnit ut mitt huvud att man kan göra sån. Så tack Sally för att du påminde mig om hur gott sånt är! :)

Nu ska jag mysa ner mig i min säng med en stor kopp té, smörgås, youghurt och några jordgubbar. Och så ska jag titta på Grey's Anatomy!! :) Anyone surprised?



Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Sally

Det var så lite så :-)

kram

2010-05-14 @ 07:23:12
URL: http://www.dagensklo.blogspot.com
Postat av: Millan

Mmm.. Mums!! Duktig flicka! Bättre sent än aldrig. Ser förresten ut att bli en varm sista vecka(sista vecka... Konstigt va?) 26 grader och sol! Vi längtar...och räknar dagar

2010-05-15 @ 00:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0