kiabi

Jag och Álvaro hade en väldigt lung förmiddag, vilket var välbehövligt (av någon konstig anledning).
Jag var så trött att jag somnade ute i solen när Álvaro somnat i vagnen. Jag somnar alrig någon annanstans än i en säng och definitiv inte i solen. Väldigt lustigt.

Álvaro har varit sådär härligt glad idag. Skrattat sådär innerligt! Det finns inget bättre än det! :)

Vi åkte till Kiabi, en stor klädkedja, på eftermiddagen. Behöver jag säga att jag gick ut därifrån med en påse i handen? :) Jag köpte mig en klänning och ett linne, man kan inte få nog med sommarkläder i ett varmt land. Jag skyller på det!
Här är klänningen! Helt enkel, då kan man ha smycken o sjalar o så! Jag gillar't! :)

Jag hittade faktiskt lite smågrejer också till min familj hemma. Är det inte konstigt att man alltid hittar saker när man inte letar? När man letar hittar man ju ingenting!

Tanden känns lite bättre idag och bättre ska det bli! Eftersom jag vägrar att gå till tandläkaren så finns det inte så mycket mer att välja på än att det ska fortsätta så...!
Det är härligt när man ska gå o lägga sig och säger till Karin och Jesús att man tar med sig spritflaskan upp. Det låter ju väldigt bra, tycker ni inte det? Jesús svar var att jag ska försöka låta bli att inte spela för hög musik bara.
Skönt att de så förstående! :) Man kan kan ge er ett tips. Ska ni tvätta munnen med sprit efter ni borstat tänderna, vänta då ett litet tag. Jag kan inte säga att det var det godaste jag smakat. Undvik det helt enkelt!

Nu är Karin iväg och hämtar Anna på flygplatsen och när de kommer hem ska vi göra scones. Det ska bli riktigt gott faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0