blekt överallt.

Jag vill inte bli blekare än vad jag redan är. (Hade jag inte talat om för folk att det var Spanien jag är i skulle de nog tro att jag var på Nordpolen.) Däremot vill jag verkligen bleka mina tänder!
Undrar hur svårt det är att göra det själv, har för mig att en kompis mamma gjort det.

Dessutom måste jag ta och färga mitt hår snart. Jag vill inte, men jag måste nog det.
Tyvärr börjar jag se ut som att jag är lite skallig. Vilket iallafall inte jag tycker är så himla sexigt direkt.
Jag skulle verkligen vilja se hur min naturliga hårfärg ser ut eftersom jag inte sett den på ca:8-9 år!
Mina älskade syskon har ju alla samma färg så jag borde väl också ha den. Vilket betyder att jag skulle få sådär, fint, solblekt och naturligt hår. Det hade jag gillat! Kanske ska försöka hålla fingrarna i styr och hålla mig borta från hårfärgshyllorna i affären. Jag har faktiskt funderat på att klippa av mig håret ganska mycket det sista.
Det är jobbigt med långt hår i värme och dessutom älskar Álvaro att dra i det. Jag älskar inte det lika mycket.
Ska man våga? Det växer ju ut igen. Hoppas jag! :)

Jag hittade förresten ett härligt fjortiskollage som någon gjorde när vi var sådär 14 år när jag försökte hitta lite foton på hur jag sett ut i håret under åren. Jag hittade inga kort från när jag hade blont hår på denna datorn som jag har med mig men det är en liten bild på mig när jag har blont i kollaget.



Va fina vi var på den tiden! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0