Lite för lite att göra

Idag har varit en sån dag som jag haft lite för mycker tid att bara vara. Problemet med att bara vara är att jag har en tendens till att fundera lite väl mycket över saker och ting. Jag har varit ganska frustrerad över en del saker som jag legat i sängen och funderat över, nästan hela dagen. Det i sin tur har gjort mig ganska irriterad! 

Till saken hör att jag dessutom läst färdigt boken bitterfittan idag och eftersom hon är så jäkla bitterfittig så smittades en del över på mig. Nu när jag låg och funderade så försvann mina tankar över på alla, ganska störda, killar som jag träffat. Jag låg och tänkte vilka nötter de har varit och hur liten vissa av dem har fått mig att bli.
Men sen tänkte jag, utan dem så hade jag ju faktiskt inte varit den jag är idag. Fan, va fjantigt det låter! Men så är det ju faktiskt. Visst, jag förlåter inte beteendena eller sviken men jag finner mig i att det är så det vart. Skönt!
Med detta i ryggsäcken har jag ändå bestämt mig för att jag hädanefter bara ska möta bra killar. O de som inte är bra, skiter jag helt enkelt i!

Så, detta var dagens mest betydande prestation från mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0