Mmmm...Mums!

Nu insåg jag precis när jag skulle göra detta inlägget att det inte ser ut på kortet som i verkligheten.
Jag som var så stolt (?) över mig själv! Jag har, två dagar i rad, ätit grovt bröd. Alla ni (ni är ganska många!) som tjatar på mitt vita bröd, att jag inte får äta det, släng er i väggen! Detta var tillochmed riktigt gott!
Visst, det finns inget riktigt grovt bröd här i Spanien. Men detta är iallafall nästan grovt! Jag kan känna att jag tycker att kan sluta tjata om det nu. Okej? :)

 

Det viktiga är att jag faktiskt tyckte att det var gott! :)

Jag kom på att jag måste visa er det nu när jag skulle äta middag/kvällsmat.
Skivad tomat med olja, tomat och oregano blev det! Plus den godaste youghurten någonsin med passionsfrukt och persika! Kan det bli godare?
Kanske mammas fiskrätt kan tävla med det, eller pappas köttbullar... Eller Fridas fläskfilé med mögelost och megasallader!

Frida, jag vill ha det när jag kommer hem! Saknar faktiskt din mat plutten! Är det okej om jag beställer det nu? :)



Kommentarer
Postat av: Bellan

Jag älskar din blogg Sandy. Alltid superfina bilder och beskrivningar. Så himla glad att du trivs borta i söder havet!



(Jag är stolt över dig att du ätit nästan-grovt-bröd, you rock!)



<3

2010-05-11 @ 09:12:30
URL: http://isabellehulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0