Ner faller regnet...

Idag hade jag tänkt att vi skulle gå en promenad till Carrefour o titta på lite olika saker, blandannat en resväska.
Nu är det inte långt kvar tills jag ska hem så det kan vara dags att börja fundera över väskor o annat.
Jag packade den resväskan jag har med allt som jag inte använder, 14 kilo på den! Uscha, hur ska jag få hem mina grejer undrar jag. Allt är ju kvar! Lite skrattretande faktiskt!
 
Men min lilla promenad till Carrefour får nog bli en annan dag. Regnet fullkomligt öste ner inatt och vagnen hade glömts ute. Jättedumt! Om vädret ska fortsätta såhär så kommer den yttepytteliga färgen jag fått att fösvinna helt innan jag kommer hem. Jag tittade precis på SMHI för att se hur det verkar. Sol bakom regnmoln och högst 18 grader. Har jag verkligen hamnat i Spanien?

Om två veckor vid den här tiden har jag precis landat i Sverige igen, väldigt skumt! 


Nu ska jag och Álvaro lyssna på U2! Jag har börjat tröttna på barnsånger om båtar som blir våta om magen och tomtar i små hus. jag kan tycka att det behövs lite annan musik när man märker att man ligger och nynnar på barnsånger när man ska försöka sova. Så nu är det dags för Àlvaro att få lyssna på riktigt musik i några dagar! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0