Ogräs?

Jag tog mig en liten promenad för en stund sen med Álvaro i BabyBjörnen och hundarna vid min sida.
Det var så skönt att komma ut! Luften är alltid så mycket skönare när det har regnat!
Nu lyser solen ordentligt men det är inte särskilt varmt...

När jag var ute nu så jag gick blandannat bort till parken. Där växte det hur mycket som helst! Massor med blommor i olika färger. Detta räknas givetvis som ogräs, vädligt fint ogräs måste jag säga. Lite vildvuxet o så men faktiskt väldigt fint. Jag tyckte att det var så många olika sorter så jag tänkte att jag skulle räkna dem. Jag gick genom parken och fick det till 20 olika sorter. Av ogräs. Blommande ogräs. Vackert ogräs. 20 sorter!

Jag tänkte igår när jag städade att jag skulle göra allt utom att dammsuga. Det tänkte jag göra idag. Det går ju inte nu när Álvaro sover inomhus. Jag antar att jag helt enkelt får göra det imorgon! Idag blir det bara mys med lille Álle! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0