Om ett dygn...

...så är jag påväg hem till Sverige igen. Jag kommer dock att få spendera natten på Stansted. Sådär lagom kul tror jag att det kommer bli. Med tre väskor, hur ska jag kunna hålla reda på dem hela natten? Hmm...

Idag har iallafall Jesús ena brors familj och hans föräldrar varit här på BBQ. Så himla gott med grillat! Vi grillade grillspett, kött och potatis. Mumsigt värre!




Jag gjorde en jordgubbspaj till efterrätt men den glömde jag ta kort på!
Här är gladaste Álvaro med sina söta kusiner;






Nu ska jag försöka packa, kanske kan undvika en del av mina härliga stressdrömmar om jag gör det nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma Millan

Dom där grillspetten skall vi nog kunna ta efter...mums!! Välkommen hem älskade dotter!!!!

2010-05-24 @ 00:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0