Pannkaka

Nu har jag lagat pannkakor. Jag tror, helt bombsäkert, att jag är sämst i världen på att göra pannkakor.
Det står överallt, "pannkakor går inte att misslyckas med". Joho då, det gör det visst!
Det blev inte pannkaka av alltihopa, eller var de det det blev? Hmm... Förvirrande. 

                                                                                                 Jag gjorde iallafall en för att visa er!          
                                                     
                                                                                                                                             GOTT!

Tur att den där motorcykel saken snart är över för jag tror jag skulle bli tokig annars. Visst försvinner inte alla motorcyklar, men många. Jag har inget emot motorcyklar, jag älskar själv att åka motorcykel!
Jag hatar däremot när de ska stå precis utanför huset och gasa och hålla på. "Burna" kallas det väl förresten.


Jag har tänkt att jag se en film kväll, vet inte vilken bara. Jag väljer mellan tre: "The bounty hunter", "Dear John" och "I love you, Phillip Morris". Dessutom kommer Pirates of carribean, första filmen, ikväll på tv. Svårt val. Kanske ska se flera, i brist på annat! :)

Lustigt, pratade med min käre Bell idag. Pirates är en av de filmerna vi sett ihop allra flest gånger, o så går den just idag när vi pratat. Sen kom jag också på när jag stod och stekte pannkakor (försökte!) vilka enormt goda pannkakor hennes farmor alltid gjorde till oss när vi var små. Jag har haft en nostalgitripp idag, tänkt på massa gamla minnen. Jag tror helt enkelt att jag måste se Pirates, bara för att fortsätta min tripp down memorylane. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0