Sista dagen...

...har jag spenderat halva med att försöka bli av med min huvudvärk. Det är nästan så jag känner att jag börjar bli lite galen. Jag har ätit som jag ska, druckit massor av vatten, varit ute i friska luften, sovit...
Kanske är det spänningar för hemresan? Jag tror det. Jag drömmer ganska mycket om hemresan. Jag drömmer att jag glömmer mina biljetter, att jag missar flyg, att min lägenhet är helt förändrad... Suck. 

I vaket tillstånd så är jag inte särskilt nervös över detta. Visst finns det andra saker jag spänner mig för som jag nämnt i tidigare inlägg men det drömmer jag minsann inte om. Kanske är det mitt omedvetna som bråkar med mig.

Om en liten stund ska iallafall Jesús brors familj komma hit och vi ska grilla o sådär. Ska bli kul o träffa dem innan jag åker. De barnen kan vara de mest väluppfostrade jag träffat. Delad plats med Elvia och min gudmors barn förstås :) 
Men åh, va jag längtar efter grillat! Årets första grillning, mums!!

Har förstått att ni har ganska fint väder hemma, njut! Och ha en toppen söndag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0