Soffpotatis.

Idag har jag varit både soffpotatis och fått mycket gjort.
Min tand bråkar med mig så det är anledningen till soffliggandet. Jag har försökt koncentrera mig på film och tv för att "glömma bort" tanden. Jag är ju sån som inte kan låta bli att pilla och titta hela tiden... 
Jag får försöka fokusera på att låta bli den och det är inte lätt! 
Nu har jag sköjt munnen med sprit och lagt på bakteriedödande gel. Hjälper inte det så vet jag inte vad jag gör! 
Men jag har bestämt mig, det ska hjälpa.

Mitt andra sätt att försöka låta bli det är att städa. det funkar ganska bra! Hela övervåningen är nästan färdigstädad! O sen bara en del kvar på nedervåningen, den delen som går ganska fort. Så jag hoppas Álvaro kommer hem ganska tidigt imorgon! Jag saknar den lille godingen!

Jag har tittat på "Trubbel i paradiset" för en stund sen. Det var väl en film att se om man vill att tiden ska gå. Dock ingen film jag hade velat betala för på bio.

Nu ska jag ta en promenad i det superfina vädret med hundarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0