Soligt farväl

Solen är framme idag med, inte så varmt dock men det är solen som räknas! :)

Kanske, kanske, kanske så får jag plats i mina väskor. Som det ser ut nu så väger de 14,9 kilo var. Oj! :)
Det är inte många timmar kvar i Spanien nu!

Eftersom jag fastnade i Greys Anatomys säsongavslutningsprogram igår och det var så sjukligt spännande så drömde jag mest om det när jag efter många om och men somnade inatt. Kanske inga fina drömar direkt men det var nog bättre att komma undan verkligheten lite! Konstigt nog är jag ganska nervös för hemresan också. Kommer nog vara lugn när jag sitter på planet imorgonbitti klockan 07:00!


Jag och söta Álvarito♥


Kommentarer
Postat av: K-L

Hoppas att resan hem gick bra. Kram.

2010-05-26 @ 11:51:18
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0