Underbara nostalgi

För ett par veckor sedan skrev jag i min statusrad på facebook att om någon har kort från balen i 9:an får de mer än gärna säga till. Jag vet att massor av folk sitter på en del kort men det var bara en som svarade, Jossan, och igår skickades ett tiotal foton över msn. 

Alla var så små, så orörda på något vis. Men så stora vi tyckte att vi var!
Många säger att de har ångest när de tänker tillbaka på den tiden men jag kan inte riktigt hålla med. Jag ser tillbaka på den tiden som en tid som var ganska lättsam. Vi var så många vänner som hade så jäkla roligt ihop!
Visst har jag också en del mörkare perioder från den tiden men jag tycker att det roliga väger över, helt klart!  
Först alla från Kapereskolan men även alla "kålleredarna" som kom in i bilden något år innan detta. Jag bli oerhört glad av att tänka tillbaka på det. Många riktigt härliga männsikor kom in i mitt liv då!


Här är iallafall några kort från balen i 9:an:


Samling vid bussarna


Jag och underbara Gustav


Alexandra och Wictor Gradner i bakgrunden

 
Johanna



 Jannicke, Kloek och Putte i bakgrunden


 Nästan alla tjejerna

 
Bolle och Rurik! Haha!


Jag tycker iallafall att detta är underbar nostalgi!

Kommentarer
Postat av: Jannicke

hahaha jag tror jag dör!

Vad kul att du bloggar, ska börja kika in här då och då=)

Kram

2010-05-19 @ 23:38:23
URL: http://nattstad.se/janicke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0