Underligt.

Det är en väldigt underlig känsla att vara hemma. Visst är det så att borta är bra men hemma är bäst, men trots det så känns det lite som att jag är på fel plats men ändå ganska rätt. Krångligt det blev att förklara. Det är ungefär så det känns i mitt huvud nu. Grötigt!

Jag har varit på en intervju idag för ett jobb som skulle vara i 6 månader. Frågan är om jag ska ta det om jag får det? Om jag gör det så kan jag ju inte plugga nu om jag skulle komma in på högskolan. Just nu känner jag mig oerhört förvirrad och fortfarande ganska omtumlad. Dessutom skulle jag nog vilja åka tillbaka till Spanien om jag inte kommer in på högskolan! Men jag kan ju inte tacka nej till ett jobb? Som jag också tycker verkar vara ett väldigt roligt jobb! Ojojoj, Ingen aning om hur mitt liv ska bli ens nästa vecka!
Förutom hela den aktivitetsdelen så har jag ju lägenheten också, hur ska jag göra med den? Konstigt hur förvirrad man kan bli på bara ett par dagar. Innan hade jag ganska bra koll på läget!

O så saknar jag Jerez & El Puerto! Och min spanska familj! Och alla andra gulliga spanska svenskor!

Jag tror jag ska ta mig en funderare över vad jag har här hemma som jag saknade när jag var iväg. Mina älskade syskon tillexempel. Underbara älskade!
Idag ska jag också få träffa två av mina underbara kusiner som jag också längtat efter massor! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du guapa... det är INTE lätt. Känn efter, verkligen. Försök sätta längtan åt sidan och tänk dig in i hur ditt liv ser ut om en månad. Var bor du? Vad gör du?



Kram

2010-05-27 @ 17:19:02
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: K-L

Inte lätt att få ordning på tankarna när det är så mycket som händer och du har så många valmöjligheter. Jag vet i alla fall att vi kommer att sakna dig på lördag när vi har schlagerparty ;)

Kram på dig.

2010-05-27 @ 21:17:40
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0