Vandring.

Idag var den vandring i bergen som stod på schemat. Vi packade fika och åkte mot Arcos de la Frontera. När vi väl kommer fram hänger regnet i luften. Vi börjar att gå mot det porlande vattnet, ljusgröna växterna och fågelkvittret. Underbart! Luften känns på något sätt så len och orörd. Det kan vara det bästa som finns att gå i naturen, speciellt när den är så fin! Som sagt så hängde regnet i luften men det var också en del solglimtar vilket gjorde att det var jätteskönt väder att gå i. Kameran var helt slut efter dessa promenaderna. Inget batteri och fullt minneskort.
Då vet man att det har varit fint!

Påväg hem slocknade jag gott o bilen. Jag har en känsla av att jag kommer slockna lika gott i sängen om en stund.
Man blir så oerhört trött utav att gå så ute i naturen. Det är däremot den bästa tröttheten. Helt klart.
Huvuvärken var som bortblåst när jag andades in den härliga atmosfären! (Jisses va poetiskt det sista lät!)

Som oftast känner jag att även detta är en sådan plats jag önskar att alla kunde se. Och få njuta av!
Tyvärr så kan man inte känna alls lika mycket av naturen och rymden i bergen på fotona som i verkligeheten.

  



  



  



  



  



Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0