Lördagsmys

Underbara lördagkväll! Jag älskar helgkvällarna med familjen. Idag är också kusinvitamin Joel här och ska sova över. Supermys! Vi har tagit på oss pyjamas, målat naglarna och ska snart äta hamburgare. Efter det ska vi mysa i soffan med ostbågar och godis. Som sagt, supermys!!
Lägg märke till de fint målade naglarna!


Jag var idag och jobbade ett par timmar på Storgatan 1. Det gick över förväntan och det var verkligen kul med lite omväxling! Jag gillar ju när det händer något hela tiden och man slipper stå och vänta av tid eller behöver fråga någon vad man ska göra hela tiden. Så det var roligt!!

Nu ska jag ner och äta gott! Kram på er!

(Ni ser den tröjan Mille har över pyjamasen? Mamma rensade bland gamla, små kläder. Mille såg denna. Med en drake på. Tror ni den var tuff? Jajamen! Den ska han ha på sig, hela tiden. Storlek 56. Är det inte härligt?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0