Mille som bebis

Jag håller på att göra en backup på mina foton från 2009 och 2010. 147 GB är det på. Sjukligt? Kanske.

Hur som helst, jag ville visa något som jag tyckte var lite roligt. Jag öppnade mappen med foton från när Mille var nyfödd och vi var och hälsade på på BB och så visade jag Mille. Helt plötsligt kom det fram ett foto när han fullkomligt gallskriker. Milles kommentar; "Aj, han har ont. Hon har slagit sig i väggen där bak".
Just nu har han inte riktig koll på vad som ska vara hon och han men i samma mening? Eller så kanske han kommer ihåg något från den stunden som inte jag kommer ihåg! :)



Jag ser iallafall ganska cool ut tycker jag med tanke på den inte så glada bebisen i mina armar...
 


Jag vet inte hur noga ni ser där men när Mille föddes, för sent, så var han torr som bara den så han såg ut som en ödla. Hans öron var intryckta i huvudet. Hans näsa var intryckt och var därför väldigt bred. Dessutom var hans panna också lite "nertryckt" så han gav ett ganska bekymrat intryck de första dagarna. Tänk att han, trots det, var så fantastiskt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0