prinsessovning och jobbarbyxor

Om vi har jobbat idag må ni tro! Både ute och inne. Fast inne är det bara i källaren.
Där har jag vart hela dagen idag. Målat en massa. Alla rör har jag målat vita och även trappan är målad nu.
Vår lösning på allt är att man målar det vitt förstår ni! :) Jag har gett järnet idag i mina otroligt snygga "jobbarbyxor". Utan dem hade det inte blivit hälften så bra!  :)

Efter att ha sovit som prinsessor i mormors och morfars säng så har vi verkligen kunnat jobba ordentligt idag.
Snart ska vi åka och inhandla lite gott till kvällen för vi lär ju inte missa idol! :)
Morfar ska dock iväg med killen han är kontaktperson för och gå på handboll. Hemmalaget här i Ystad som ligger i toppen ska möta vårat hemmalag Aranäs ikväll! Aranäs har ju spelat jättebra tidigare, så det kan nog bli väldigt roligt att gå på!

Ska visa er lite härliga foton här från huset på Österlen. Synd att det är inte är så roligt väder, då hade jag också kunnat visa de härliga omgivningarna här!


Hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0